Žena umrla tri dana nakon cijepljenja AstraZenecom. Capak: To nije povezano

Vijesti 12. ožu 202118:41 > 18:59
Podijeli:
Izvor: REUTERS/Henry Nicholls/File Photo/File Photo

U Hrvatskoj je 91-godišnja žena preminula od tromboembolije tri dana nakon cijepljenja AstraZenecom.

Slučaj je komentirao Krunoslav Capak, ravnatelj HZJZ-a, koji kaže kako ta dva događaja nisu povezana.

“Znam da imamo jedan slučaj smrti od tromboemoblije od AstraZenece, radi se o 91-godišnjoj osobi. Komisija je zaključila da ta dva događaja nisu povezana. Tromboembolija nije rijetkost, svaki tjedan na sto tisuća događa se jedan takav slučaj. Lako je moguće da se slučajno poveže s cijepljenjem”, rekao je Capak za N1.

“Najvažnije je da je EMA izdala priopćenje da i ovi događaji u Austriji nisu povezani s cijepljenjem, a oglasila se i Svjetska zdravstvena organizacija koja kaže da treba nastaviti s cijepljenjem AstraZenecom”, dodao je.

Iz HZJZ-a i neslužbeno kažu da, prema dokumentaciji o tom slučaju, smrt nije povezana s cjepivom, ali naglašavaju da se svaka nuspojava cijepljenja mora istražiti, pa tako i ova.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter Facebook | Instagram.

Komentari

Vaš komentar