Multimedija direkcija: Nije istina da nam je Petrinja uplatila 360.000 kn za PR

Vijesti 20. svi. 202213:29
Podijeli:
Izvor: Nikola Cutuk/PIXSELL

Nakon što je Večernji list objavio članak "Grad Petrinja isplatio je 360.000,00 kuna za PR i savjetnike u deset mjeseci", a taj je članak prenesen s Hine i na našem portalu pod naslovom "Grad Petrinja stotine tisuća kuna uplatio jednoj tvrtki, pogledajte zbog čega", stigao je demanti tvrtke Multimedija direkcija, koji u nastavku u skladu sa Zakonom o medijima prenosimo u cijelosti.

“Dana 19. svibnja 2022. godine, u tiskanom izdanju Večernjeg lista, objavljen je članak pod naslovom “Grad Petrinja isplatio je 360.000,00 kuna za PR i savjetnike u deset mjeseci”. Sporni članak najavljen je i naslovnici tiskanog izdanja Večernjeg lista, pod naslovom “Petrinja potrošila 360.000,00 kn na peglanje imidža” i podnaslovom “Novac je to koji je u manje od godinu dana, otkako je na vlasti Magdalena Komes (HDZ), uplaćen tvrtki Multimedija direkcija.

Članak sadrži niz neistinitih informacija o poslovanju društva Multimedija direkcija d.o.o.:

1. Netočne su informacije objavljene na naslovnici Večernjeg lista, da je grad Petrinja društvu Multimedija direkcija d.o.o., u manje od godinu dana, isplatio 360.000,00 kn, s obzirom da se radilo o višestruko manjoj naknadi, iznosu od 165.375,00 kn. Iz istog razloga je netočna i tvrdnja navedena u sadržaju vašeg članka, da je istom društvu, od 31. srpnja do kraja 2021. godine, isplaćeno 202.125,00 kn. U cijelom razdoblju poslovne suradnje, od srpnja 2021. do veljače 2022. godine, društvo Multimedija direkcija primilo je od grada Petrinje ukupan iznos od 165.375,00 kn, s uključenim PDV-om;

2. Netočno je da je grad Petrinja ove godine s istom tvrtkom sklopio novi ugovor, na iznos od 240.625,00 kn. Za 2022. godinu, sklopljen je ugovor za razdoblje od veljače do prosinca 2022. godine, za ukupan iznos od 192.500,00 kn;

3. Netočno je da je grad Petrinja društvu Multimedija direkcija isplatio i dodatnih 18.750,00 kn u siječnju 2022. godine, budući da takve isplate nije bilo;

4. Netočno je da je društvo Multimedija direkcija posao s gradom Petrinjom dobilo bez provedene javne nabave, s obzirom da je poslovni odnos zasnovan u srpnju 2021. godine, upravo temeljem rezultata postupkajavne nabave, koji je proveden u srpnju 2021. godine i nakon čega je sklopljen ugovor o poslovnoj suradnji;

5. Netočno je da je društvu Multimedija direkcija grad isplatio iznos od 37.500,00 kn, za nastup grupe Colonia, na proslavi Dana grada, u kolovozu 2021. godine. Navedeni iznos nije isplaćen društvu Multimedija direkcija niti nastup grupe Colonia s tim društvom ima ikakve veze. Naknada za nastup isplaćena je društvu Multimedijalna komunikacija d.o.o., u vlasništvu Borisa Đurđevića;

6. Multimedija direkcija d.o.o. ne utječe i nema veze sa savjetnicima gradonačelnice i društvo nikada nije primilo nikakve naknade za rad savjetnika za međunarodne odnose i dijasporu. Aktualni savjetnici nove gradonačelnice angažirani su na volonterskoj osnovi, a iznos od 58.000,00 kn koji u članku spominjete, odnosi se na neisplaćene naknade Darku Dumboviću, savjetniku bivšeg gradonačelnika Darinka Dumbovića za branitelje, koje su isplaćene prije primopredaje gradske uprave, a nakon lokalnih izbora.

Autor vašeg članka nije kontaktirao odgovorne osobe, iako je točnost objavljenih podatka mogao prethodno provjeriti izravno s društvom Multimedija direkcija d.o.o. Također, sukladno pravilima koja obvezuju tijela javne vlasti, svi navedeni podaci su javno objavljeni i lako provjerljivi”.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter Facebook | Instagram.

Komentari

Vaš komentar