Reakcija Ine na gostovanje Predraga Sekulića u Novom danu

Vijesti 10. stu 201714:11 > 14:13
Podijeli:
Izvor: N1

Iz Ine su reagirali na gostovanje Predraga Sekulića u Novom danu.

Reakciju Ine prenosimo u cijelosti.

“Nastavno na tvrdnje iznesene u emisiji Novi dan emitiranoj 7. studenog na televiziji N1 te u članku objavljenom na portalu hr.n1info.com pod naslovom „Sekulić: Dolazim na posao, ovo je napad jer sam progovorio“, ističemo kako g. Sekulić iznosi niz neistina na koje ovim putem želimo reagirati te sukladno stavku 40. Zakona o medijima tražimo objavu reagiranja.

G. Sekulić tvrdi da se protivio sporazumu prema kojem je radnicima na Ininim maloprodajnim mjestima ponuđen prelazak u tvrtku INA Maloprodajni servisi d.o.o. koja je dio INA Grupe i u stopostotnom je vlasništvu Ine. Točno je da je 29. srpnja 2015. sporazum između poslodavca, sindikata i Radničkog vijeća potpisao zamjenik predsjednika Radničkog vijeća, budući da je g. Sekulić bio na bolovanju. Međutim, g. Sekulić je prethodno kao predsjednik Radničkog vijeća glasao za predmetni sporazum, potpisao zapisnik sa sjednice Radničkog vijeća na kojoj se odlučivalo o prihvaćanju sporazuma te tim činom dao suglasnost, odnosno potporu potpisivanju navedenog sporazuma. Ostavku na mjesto predsjednika Radničkog vijeća g. Sekulić dao je nekoliko mjeseci kasnije, odnosno u listopadu 2015. Iz ovih činjenica jasno je da g. Sekulić ne iznosi potpunu istinu i umanjuje svoju osobnu ulogu.

Uz to, g. Sekulić i dalje dovodi u pitanje vjerodostojnost financijskih izvještaja koje INA priprema u skladu sa hrvatskim zakonima i međunarodnim računovodstvenim standardima i koji jasno pokazuju da Rafinerija nafte Sisak nije profitabilna, odnosno negativno utječe na novčani tijek i operativni rezultat INA Grupe.

Iz ovih primjera jasno je kako g. Sekulić nastavlja s praksom iznošenja netočnih podataka te se iznošenjem tih tvrdnji javnost navodi na krive zaključke”, stoji u reakciji Ine.