RT osporava zabranu emitiranja na području EU-a na sudu

Svijet 08. ožu. 202222:22
Podijeli:
Izvor: N1

Ruski državni medij Russia Today podnio je žalbu drugom najvišem sudu EU-a zbog zabrane emitiranja u Europskoj uniji, objavila je televizija pod kontrolom Kremlja na Twitteru.

EU je zabranu uvela prošlog tjedna, optužujući RT za sustavno dezinformiranje o ruskoj invaziji na Ukrajinu.

Zbog sankcija operateri u Europskoj uniji neće smjeti emitirati ili na neki drugi način doprinositi širenju bilo kojeg sadržaja RT-a.

Taj potez, koji se odnosi na RT-ov servis na engleskom jeziku i operacije u Velikoj Britaniji, Njemačkoj, Francuskoj i Španjolskoj, znači i suspenziju dozvole za emitiranje i autorizaciju, prijenos i distribuciju sadržaja s kompanijama u EU-u.

“RussiaToday (Francuska) osporio je pred Općim sudom EU-a odluku Vijeća EU-a i regulativu od 1. ožujka 2022. o restriktivnim mjerama zbog ruskog djelovanja koje destabilizira situaciju u Ukrajini”, tvitao je sud sa sjedištem u Luksemburgu.

U narednim mjesecima Opći sud će odrediti datum za ročište. Unija je također zabranila drugi ruski državni medij Sputnik.

Tijek događaja iz minute u minutu pratimo OVDJE.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter Facebook | Instagram.

Komentari

Vaš komentar